питання відповіді_Монтажна область 1 - копія

Всі магазини мережі працюють кожного дня з 09:00 до 20:00. 

  1. Що таке бонуси?

Це одиниця розрахунку, яку можна накопичувати на віртуальній карті «Чистенько», а потім розраховуватися ними. Бонуси нараховуються з покупки всіх товарів, крім акційних позицій (товарів з жовтими і рожевими цінниками).

  1. Як отримати бонусну карту.

Для реєстрації у Бонусній Програмі «Чистенько» та отримання статусу Учасника, покупець повинен :

  • Здійснити покупку в мережі магазинів «Чистенько»
  • Надати необхідні дані для авторизації бонусної картки:

 Прізвище, Ім’я, Номер Телефону та Дату Народження клієнта.

  • Пройти верифікацію по телефону, надавши код продавцю-консультанту для активації бонусної картки.
  • Віртуальну картку продавець буде знаходити по вказаному номеру телефону (в окремих випадках отримати пластикову картку Чистенько).
  • Після активації бонусної карти учасник може накопичувати бонуси та розраховуватися ними при наступних покупках.
  1. Скільки накопичуємо з кожної покупки.

     Відсоток нарахування бонусів (2%, 3%, 4%) збільшується відповідно до накопиченої на картці суми:

  • Накопичена сума покупок до 2 999 гривень = 2% бонусів на картку
  • Накопичена сума покупок від 3 000 до 9 999 гривень = 3% бонусів на картку
  • Накопичена сума покупок більше 10 000 гривень = 4% бонусів
  1. Як списати бонуси.
  • Потрібно надати пластикову картку «Чистенько» або назвати номер телефону продавцю під час здійснення покупки
  • Якщо на картці є бонуси, можна списати всю їх кількість, або частину за тарифом 1 бонус=1грн.
  1. Термін дії бонусів.

Бонуси дійсні для списання протягом 180 днів.  Після вони автоматично анулюються, починаючи з тих, що були нараховані раніше. Термін дії бонусів можна перевірити одразу в магазині.

  1. Якщо картку загублено, чи можливо її відновити?
  • Якщо ви загубили пластикову бонусну карту, то зверніться до продавця і повідомте свій номер телефону, на який була зареєстрована картка.
  • У подальшому всі операції можна здійснювати лише через номер телефону

Споживач, у випадках передбачених законом,  має право на повернення як товарів належної якості так і товарів із неналежною якістю.

  1. Повернення товарів належної якості. 

 Згідно статті 9 Закону “Про захист прав споживачів” поверненню підлягають лише НЕПРОДОВОЛЬЧІ товари, якщо товар не задовольнив покупця за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Також постановою КМУ від 19 березня 1994 р. N 172 визначено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). В цьому переліку вказано, що не підлягають поверненню продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.

  Споживач має право на обмін/повернення товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.

  1. Щодо повернення товарів неналежної якості. 

Вказане питання регламентоване статтею 8 Закону.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: 

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; 

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Покупець повинен звернутися до нас із письмовою заявою, в якій вказати на факт купівлі цього товару у нас та зазначити які саме недоліки на його думку наявні в товару. До заяви слід долучити копію чеку, що засвідчує факт купівлі товару у нас. За зразком заяви ви можете звернутися до продавця.

 

 

Комерційні, маркетингові чи пропозиції щодо оренди приміщень можна надсилати на пошту chystenko.partners@gmail.com або звертайтеся за номером гарячої лінії.

Заповнюй анкету та чекай дзвінка від нашого HR-менеджера

В асортименті мережі представлено 2 номінали подарункових сертифікатів – на 300,00грн. і 500,00грн.

Оплата подарунковим сертифікатом є одноразовою: тобто покупець має погасити сертифікат одним чеком. Залишок коштів не зберігається та повторному списанню не підлягає.

Розрахуватись подарунковим сертифікатом можна в будь-якому магазині мережі, незалежно від того, за якою адресою його було придбано.


Main Menu x