питання відповіді_Монтажна область 1 - копія

Всі магазини мережі працюють кожного дня з 09:00 до 20:00. 

  1. Що таке бонуси?

Це одиниця розрахунку, яку можна накопичувати на віртуальній карті «Чистенько», а потім розраховуватися ними. Бонуси нараховуються з покупки всіх товарів, крім акційних позицій (товарів з жовтими і рожевими цінниками).

  1. Як отримати бонусну карту.

Для реєстрації у Бонусній Програмі «Чистенько» та отримання статусу Учасника, покупець повинен :

  • Здійснити покупку в мережі магазинів «Чистенько»
  • Надати необхідні дані для авторизації бонусної картки:

 Прізвище, Ім’я, Номер Телефону та Дату Народження клієнта.

  • Пройти верифікацію по телефону, надавши код продавцю-консультанту для активації бонусної картки.
  • Віртуальну картку продавець буде знаходити по вказаному номеру телефону (в окремих випадках отримати пластикову картку Чистенько).
  • Після активації бонусної карти учасник може накопичувати бонуси та розраховуватися ними при наступних покупках.
  1. Скільки накопичуємо з кожної покупки.

     Відсоток нарахування бонусів (2%, 3%, 4%) збільшується відповідно до накопиченої на картці суми:

  • Накопичена сума покупок до 2 999 гривень = 2% бонусів на картку
  • Накопичена сума покупок від 3 000 до 9 999 гривень = 3% бонусів на картку
  • Накопичена сума покупок більше 10 000 гривень = 4% бонусів
  1. Як списати бонуси.
  • Потрібно надати пластикову картку «Чистенько» або назвати номер телефону продавцю під час здійснення покупки
  • Якщо на картці є бонуси, можна списати всю їх кількість, або частину за тарифом 1 бонус=1грн.
  1. Термін дії бонусів.

Бонуси дійсні для списання протягом 180 днів.  Після вони автоматично анулюються, починаючи з тих, що були нараховані раніше. Термін дії бонусів можна перевірити, звернувшись на гарячу лінію.

  1. Якщо картку загублено, чи можливо її відновити?
  • Якщо ви загубили пластикову бонусну карту, то зверніться до продавця і повідомте свій номер телефону, на який була зареєстрована картка.
  • У подальшому всі операції можна здійснювати лише через номер телефону

Споживач, у випадках передбачених законом,  має право на повернення як товарів належної якості так і товарів із неналежною якістю.

  1. Повернення товарів належної якості. 

 Згідно статті 9 Закону “Про захист прав споживачів” поверненню підлягають лише НЕПРОДОВОЛЬЧІ товари, якщо товар не задовольнив покупця за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Також постановою КМУ від 19 березня 1994 р. N 172 визначено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). В цьому переліку вказано, що не підлягають поверненню продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.

  Споживач має право на обмін/повернення товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.

  1. Щодо повернення товарів неналежної якості. 

Вказане питання регламентоване статтею 8 Закону.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: 

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; 

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Покупець повинен звернутися до нас із письмовою заявою, в якій вказати на факт купівлі цього товару у нас та зазначити які саме недоліки на його думку наявні в товару. До заяви слід долучити копію чеку, що засвідчує факт купівлі товару у нас. За зразком заяви ви можете звернутися до продавця.

 

 

Комерційні, маркетингові чи пропозиції щодо оренди приміщень можна надсилати на пошту info.chystenko.com або звертайтеся за номером гарячої лінії.

Заповнюй анкету та чекай дзвінка від нашого HR-менеджера

«Ч-знижка для своїх» – це акційна пропозиція, доступна лише підписникам вайбер-спільноти Чистенько. Щопонеділка та щосереди ми розміщуємо новий акційний промокод на глибоку знижку для 1-2 обраних товарів , який діє протягом 2-х днів (понеділок-вівторок, середа-четвер).

Як скористатися пропозицією?

В асортименті мережі представлено 2 номінали подарункових сертифікатів – на 300,00грн. і 500,00грн.

Оплата подарунковим сертифікатом є одноразовою: тобто покупець має погасити сертифікат одним чеком. Залишок коштів не зберігається та повторному списанню не підлягає.

Розрахуватись подарунковим сертифікатом можна в будь-якому магазині мережі, незалежно від того, за якою адресою його було придбано.


Main Menu x
X